Wednesday, December 2, 2009

...Ceritera Aidiladha... Episode3



haaaaaaa.....ari ke3 ni mmg final day

hari paling bizi, memenatkan n sgt2 berharga!!!!!
tunang lg ke???heheheh... x la...
kali ni kenduri kat rumah aku lak...
kenduri kesyukuran + doa selamat

kesyukuran tuk mak yg dh sembuh dr sakit kanser

doa selamat tuk kakak aku yg nk bersalin anak sulung

doa selamat tuk aiman (anak buah) aku yg nk bersunat

mmg bizi sgt...
mknn smua kami yg prepare sendiri
kakak ipar aku masak gulai lemak cili padi nenas+ikan masin
aku lak masak sambal udang+petai
kakak ipar lg sorang msk rendang daging
kakak aku lak wat sambal belacan n ulam2...
wahhh...menu mmg perghhhhhh...melet0p...hehe

ramai gak yg dtg...tp smua sedara mara je
x jemput org luar pon...
kami wat anak beranak...
tu pon dh x ckup space nk mkn..hehe

alhamdulilah...

hajat mak n abah nk wat kenduri dh tertunai
lepas ni tnggu kenduri aku lak...
bile? ntah..aku pon x tau...hehehehe....


dgn muka penat aku tetap posing..hehe
ari tu aku pkai tshirt n sluar track je...sempoiiii...=)


ni la smua tetamu yg ade..bkn sape2..kami2 je...


mkn time...yummmmmyyy....=)






No comments: