Thursday, December 17, 2009

...Bola oh Bola...


hai u all....i'm come back...

dah lame x update blog nie..
lame ke? rase2 baru seminggu..ngeeee~

baru je lepas tgk perlawanan bola sepak
malaysia vs vietnam
terbukak ati lak nak wat en3 pasal bende nie...
hehehhe
bukan pe...terkenang kan pe yang jd td...
kakak aku yg dlm pantang pon sibok layan bola..
baby kat sebelah dah terkejut2 dgr kitorang memekik..
cian baby tu....jd mangsa keadaan...huuuu~
oh ye...korang x tau lg nama baby tu ek...
namanya Mohd Aidil Radhuan...
tu la dia anak buah ku yang ke-29..hehe

erm..sebut pasal aidil ni...
sbnrnya mse tgk bola td...
yang jd topik hangat aku ngan akak aku adalah aidil
bukan pasal nk sokong malaysia ke ape...
tp pasal aidil....
aidil mana? bukan pasal aidil anak dia
tp pasal aidil laki si Rita tu...
aku ngan akak aku duk tnggu kamera fokus gambar aidil
tnggu punye tnggu...
terfokus la gambar mamat ni...
tp kat bj dia tulis zaquan...
akak aku dh konpius mana satu laki si rita tu
tbe2 lak fokus lg sorang mamat ni...
kat baju dia tulis aidil...
ha...yang ni kompem laki rita...
tp akak aku kata x...
yang zaquan tu laki dia...
dah aku lak konpius...
telagah punye telagah...
abg ipar aku mencelah...

"dah2 la...pening r dgr..tgk je la tv tu..
wat pe kesah pasal aidil tu...
aidil yang ade kat sebelah ni di tgk kan...
dh terkejut2 dr td..."

padan muka kakak aku kne sound ngan laki dia
kahkahkahkahkah.....
tp akak aku x puas ati jgk...
last2 tuk memuaskan ati dia
aku pon bertanya la ke pakcik google
suh pakcik google carikan aku bukti sebenar
last2...terpampang la gambo rita ngan aidil zafuan...
si kembar aidil tu namanya zaquan adha...
tu yg wat konpius...nama tunggang tebalik..heehhe



tu je la nk cite pon...
pe2 pon..tahniah Malaysia berjaya rangkul emas...
suke sgttttt..
yeay....
ok...x de pe nk cite dh..bye smua..
daaaaaaaaaaa~




2 comments:

Nama Sye Syima said...

tau x diorg ada sorng adik lg...tp nama cam omputeh skit..SYIMA BECKHAM..kih2

missZie Aziz said...

ohoooo....syima...ko ni..x bik tau.. mana pegi nama ayah ko..nama beckham lak yg ade..hehe.. x bik..laki org tu...huhu