Wednesday, December 2, 2009

...Ceritera Aidiladha... Episode2



len pulak cite pada hari aye ke2...
kalau aye 1st agak membosankan...
aye ke2 agak meriah..
sbb kat umah nenek ade wat majlis pertunangan
sape???
aku ke bertunang???

hahahah...lawak bile ade yg wat cite aku nk bertunang
calon pon x de...
jauh sekali nk tunang2 ni...
ish3..sape la yg sebarkan g0ssip tu ek..
huhuhuhu...abaikan la...bende x btol...

hmmmm...
actuly..ma kazen yg bertunang...
kak janna...dia tua setahun je dr aku...
cantik orgnye...puteh melepak...
kami smua pakai serba purple...
mmg meriah...ramai gak yg dtg dr belah lelaki
dorang dh kawan 5 tahun...
akhirnya bertunang jgk...
smoga sampai ke jinjang pelamin...
aminnnn.....


selamat bertunang...=)



hantaran tuk lelaki


kak janna n adik beradiknya
yg boy tu her twins...=)



ni lak aku ngan kazen2 yg lain..
smua still single...pilih2...hehe



lastly...nk tempek gak gambar aku ngan balqis...hehehhe...=)





No comments: