Tuesday, January 19, 2010

...si b0lat lepas geram dgn si comel...



si c0mel ku menjadi mangsa keadaan...
cian..cian..cian....
si b0lat ku entah ape hangin...
melepaskan geram terhadap si c0mel ku...
teruk...teruk...teruk...


video


sekian..terima qasih..
tayangan dh tamat...


opppsss....
jap2...
nk bg tau nie.....
si b0lat aku ni ain..anak abg aku..
si comel ni lak kucing aku....
mse rakam video ni, si comel ni ngah bunting...
dh beranak pon...4 ekor...
smua comel n nakal cam si b0lat aku nie...hihi




Thursday, January 14, 2010

...realiti atau kebetulan?...



*azie *lina *rozie(aku) *wani
kami 4 sekawan yg mmg akrab sesangt!!!!
saje je nk mantion yg kami ni kwn baik...ngeee~

cerita bermula...ptg td aku joging ngan budak umah aku
ngah joging tu tibe2.. tittt....hp aku bunyi...
tanda ade msg masuk...

" 1 msg receive from Lina"

aku pon bukak la msg tu...

msg bertulis...

"weh, dh baca paper metro arini?"

aku reply..

"lum..nape?"

dia reply balik

"kalau leh ko bc la jap..tajuk muka depan tau..
tu berita paling kelakar aku penah dgr...
nasib nama aku x de...hahaha"

dgn kepelikkan.. aku pon x sabar la nak bc
berita yang paling kelakar tu bak kata si Lina...
aku pon bukak la link ni....

bukak punye bukak...
baca punye baca...
rupa2...masyaAllah.........
HAMPEHhhh tol la si Lina nie....

berita tu x de kne mengena antara
*aku *azie n *wani tau......
nama je yg kebetulan same...
ko mmg kannnn...
mentang2 nama ko x de dlm berita tu...

tp kan..aku pon pelik...
pesal lak nama tu leh same
ngan nama kami ber3...
nak perli ke hape ha....????
tp yang realitinya...
smua tu hanya kebetulan...
tiada kene mengena antara kami...
kami ttp menjadi kesygn keluarga n sahabat handai!!!!


ni la realiti azie rozie wani......ni adalah kami...
tiada kene mengena dlm berita tu!



Wednesday, January 13, 2010

...ciri-ciri student "dekan"...



x nak banyak cakap....

x nak banyak membebel....

x nak banyak merapu...

apa yang anda lihat adalah kenyataan....

kenyataan yang sukar diterima oleh sesetengah pihak
kdg2 aku sendiri pon ssh nk terima...
tp ni la dia hakikat....

hakikat tentang ciri-ciri....

ciri2 student
"D E K A N"

lastly.....zzzZZZZzzzzz...br la "dekan" hahah


Friday, January 8, 2010

...dh tiba masa dia pergi...



Tadi tgh on9 fb...tibe ma sis dtg mencelah...
kitorang chating kat fb...
tgh dlm pantang dia sempat on9 lg...
olehkan kerana dh 40 hari...
aku izinkn..hehehheh...
eh..pe aku gelak2 ni...
ni nak cite bende sedih..leh lak aku gelak2 lg...
huhuhuhuhu...

cerita bermula mcm ni...
tgh sedap2 chat ngan kakak aku..
tibe2 dia ckp...

"akak ade berita buruk nk bg tau...
mak x kasi bg tau tp akak nk bg tau jgk!!!!"

aku pon terus la tertanya2...
dlm hati tuhan je yg tahu...
berita buruk la katakan...
mcm2 dlm otak aku pikir bende buruk.

kakak aku lak main aci2 ngan aku...
leh plak dia ckp...

"x jd la nak bg tau...
mak ckp nnti ur study tergangu"

alamak haiii...x bg tau lg la hati aku nk tau
baik x yah ckp pe2 dr mula lg...
rase nk marah je aku kat kakak aku tu...

"yela2...akak bg tau...tp kamu sabar tau...
tarik nafas panjang2...fuhhhh"

dup..dap..dup..dap...
(jantung aku mmg sentiasa berdenyut)

"comel dh x de....td abah jumpa kat tgh jalan raya
perut terburai..kene langgar"

terus aku terkesima dgr berita tu....
muka comel terus dtg dlm pandangan aku...
tanpa sedar...
air mata terus mengalir keluar...
keluar...keluar...dan keluar lg...

T I D A KKKKkkkkkk!!!!!!!!!!



ni gambar lama comel...mase dia kecik lg...
skg dia dh besar..besar sgt...gemuk..
ekor dia panjang.....cantik n comel sgt
tp skg....dia dh x de.....
dh tibe mase dia pergi......
aku sedih...sedih sgt.....






lenanya comel tido sambil dipeluk debu....rindu comel...='(




Thursday, January 7, 2010

...ade ape ngan newyear aku?...



new year aku penuh tangisan

waaaa.....jahat! jahat sape yg wat aku nangis tu!
mmg saje nk kenekan aku!!!
damn u! even ko pakwe aku pon....
aku x rela ko wat aku camtu...
kalau iye pon nak wat SUPRISE (x brape nk suprise pon)
jgn la sampai mcm tu skali ko seksa aku..
siap r ko....ade ubi ade batas... jap lg aku bls...
see the leg k!!!!!!

korang nk tau pe dia wat????
dia biarkan aku kelaparan....
buat pertama kali dlm hdup aku...
24jam tanpa mkn n minum..
kalau ari2 aku dilayan mcm nie...
mmg kurus aku dibuatnye....
ok gak tu kalau kurus...haahahha

tp masalahnye sehari semalam je bende ni jd...
so...x jd la nak kurus...
sbb esoknya...dia bwk aku melantak 1 hari...

@pagi: roti canai
@lunch: nasi ayam
@petang: mcD set bigmac
@dinner: nasi goreng paprik
@supper: nasi lemak kukus...

mmg sah2 berlemak lg badan aku...
hahahahah...
ni la akibatnya dpt pakwe kaki mkn...
kalau leh 24 jam dia nak mengunyah...
tp yg pelik...gemoknya x jugak...
sape yg gemok??? aku jugak..(eh2, perasan rupanya)
hahahhaha.......

ni la kesannya hidup yg bahagia...

ade yg jaga mkn n minum...lalalalala~
(ayat mengalahkan org dh kawin pulak)


dia punye posing x leh blah...pe2 pon...ttp cyg u sgt2...muah3