Wednesday, December 2, 2009

...Ceritera Aidiladha... Episode1



dipagi aye yang agak sepi..

yg lelaki dh pegi solat aye...
yg pmpuan sibok didapor prepare juadah aye...
aku??? dgn x mandi..
masih berbekalkan baju tido...
menyapu halaman rumah...
hahahhha...x tau anak dara sape la ni..
hihihihi
tau2 badan dh berbintik2 ngan bekas ggtn nyamuk
nyibok tol nyamuk ni
abis berbintat lengan aku yg gebu ni...ahaks!

peh tu...masuk umah...tgk2 dapur dh ready terhidang
aku yg x mandi lg trus ceduk nasi impit n kuah kcg
mak dh membebel...

"kalau iye pon mandi la dulu..cuci muka"

aku jwb balik

"mak..mkn pg2 tanpa cuci muka n berus gg ni awet muda"

mak menggeleng je...hihihi...

aku pon wat muka slumber yg x bersalah
dan terus mkn nasi impit tu smpai abis...

abah n abg2 pon dh balik dr masjid
aku wat2 sibuk la pulak
nnt abah membebel tgk aku x mandi lg...
atleast aku ade alasan..

"ala abah..sibuk ni..x sempat nk mandi
tgk hidangan ni..smua owg yg prepare tau"

hahahaha..mak senyum2 je...hihi

dekat kol 11pg br aku mandi...
pakai cantik2..baju br...
tapi hampehhhhhh
duk umah je...x kuar pon..huhu

bosan punye bosan...
aku dukung si balqis anak abg aku tu...
dgn berbekalkan hp sony aku yg cokia tu...
aku pon snap la bnyk2 pic aku ngan balqis...


muahhhh...cyg anak maksu


kami serupa...apa yg serupa? kami gurls..hehe


motif pic ni??? mana2 mesti ada kami..termasuk dlm cermin..hehe




No comments: