Wednesday, August 3, 2011

Sebelum dan Sesudah


banyak nye sawang, banyaknye habuk, banyaknye serangga2 yang tak dijemput... puhhhhhh apa nk jadi ngan belog aku nie... dah 4 bln lebih aku tinggalkan... cian dia yer... alolololo muchuk3...

tetiber je nk menjengah belog aku ni hari ni..... belek punya belek..terpikir nk tukar layout... tp malas punya pasal..amik layout lama jer sbb nk padankan dgn header ni yg penah aku guna dulu.... ok la tu... gunapakai a.k.a recycle.... jimat masa n tenaga..hihi

well..... walau dh lambat nk ucap jugak selamat menyambut bulan Ramadhan Almubarak... eh.. nk ckp..aku frust giler harimau malaya kalah ngan singa merah.... haihhhh.... pasrah.... urm..


terimalah gambar ini untuk tatapan mata... kepada yg x nk tgk, cpt2 kuar dr belog aku! huh! aku serius ni!! menchi!


baaaaa...cakk...lama x tgk muka i kan..hihi......




setakat ni..sekian dulu yer..... wassalm.... :)




No comments: