Saturday, August 20, 2011

Begitukah lelaki????



Terdetik hati aku masa tgk cite "dan sebenarnya...." bahawa yg kita anggap mustahil sebenarnya realiti...... mengenali perangai lelaki dan pengajaran buat perempuan... omg... begitukah lelaki????? pada sesiapa yg x penah tgk telemovie "dan sebenarnya......" ni mayb x kan paham. tapi pada siapa yg penah tgk mesti korang pun rasa cite tu banyak mesej kan....





"LELAKI TIDAK SUKA DIKEJAR TETAPI SUKA MENGEJAR"


Betul ke?????? tp dr pengalaman aku la x semua mcm ni sbb setiap org lain penilaian n pemikiran. juz like lelaki2 yg penah aku kenal *bajet aku ramai skandel la ni* ada yg suka mengejar dan ada yg suka dikejar. sebagai contoh seorang lelaki yg penah aku kenal dia ni gudlooking, hensem, macho... kalau dh mcm tu a...k...a... "playboy" la kan.. *opsss..aku bajet ko x kn baca belog aku ni* kalau dh nama playboy, kompem la suka mengejar pmpuan2 cantek kan...... sgt2 suka mengejar... sebab sekali dia kejar pmpuan, semua pmpuan cair kejar dia balik... aku la salah sorangnye.. tp tu DULU.................................................


yg lagi sorang ni plak... tersgt2 "gentleman" caring, baik hati, juz perfect for me even dia x la hensem mana tp very nice*puji melambung ni. aku bajet ko pun x kn baca belog aku* dia ni jenis bukan kaki kejar dan bukan suka dikejar.. juz cool... x menggatal... dia pandai cr kesesuaian waktu tuk msg or cr aku... even dia tau hati aku belongs to someOne else..tp dia still caring... kira sahabat yg tersgt baek......!!!!


lastly... si dia jantung hati ku.. yg ni mmg parah... aku naik gila jadinya... gila sbb tahan sabar... fuhhh... berasap je telinga, hati, otak aku hari2 ngadap dia ni... dia la paling aku x paham. bile aku amik berat, msg beriye2 dia mcm x berapa nak layan.. bz la..penat la. bile aku diam, x msg..x kol.. dia marah2 ckp aku x kesah kat dia la, x syg dia la... lemak r cmni... patut pmpuan la yg mcm tu..ni dia pulak... manja x bertempat, baran x bertempat. x lama lg nk hidup bersama dh.. mcm mana la aku nk ngadap dia nnt. adoyai.. tawakal tu 'laAllah je la... huhuhuhuhu

so, kesimpulannya... perangai lelaki ni berbeza dan susah diduga... jgn ingt pmpuan je mcm2 perangai..LELAKI PUN SAMA!!! menyakitkan hati! *emo aku nie kalau ckp hal lelaki* haihhh... so, x tau la.. dh ready ke x aku nk jd isteri org nie.... pejam celik pejam celik waktu tu akan tiba jgk... pasrah je la.....

mlm ni je pun aku dh pening melayan dia. bulan puasa ni makin menjadi2 barannya.... serius aku x tahan la.. so, aku nekad... aku x kn kejar dia... aku nk tgk sejauh mana hati dia... hahahahahahahahahahahahhaha.. padan muka!



No comments: