Wednesday, March 10, 2010

update bende lame!

saje nk cite kesah lame...lame x lame la...
x sampai pon sbln lg bende ni jadik!
kesah mmg suspender....
pakwe sblh aku yg ade mase peristiwa tu
pun sampai terkejut n tersentap la aku tgk...
tp nape aku steady jer????
aku rase peristiwa tu x menakutkan pon...
menggelikan ade ler....
tang perut pecah tuh..
eeeeeeyeeekkk...nk muntah pon ade....

hahahhaha..
korang mesti tertanye2 kan..
pe la peristiwa tuh...
alaaa....korang pon tgk la peristiwa tu..
kompem punye...
erm...x yah aku cite pnjg lebar kan...
sbb dh kompem2 korang nampak peristiwa tu
kalau x kompem tu makna nye...
korang mmg bukan kaki wayang era kini ler...
heheheheheh

so...dh paham kan...
pe lg...duk buang mase kat dlm GSC ler....
tgk niyang rapik...
hahaha...gempak kan...
tu je nak cite pon...

niway..ni la pakwe yg teman aku tgk wyg tuh...
"teman tapi mesra"
hahahah..teeettttttttttt*

No comments: