Sunday, March 7, 2010

...bila smua dh berkaca mata..aku nk gak...

saye ade 4 orang kakak....
kakak2 saye smua dh kawin..
dorang smua dh ade anak pon....
jarak umur sy dgn kakak2 sy terlalu jauh...

yang sul0ng namanye Rofizah..umur dia 50thn
yang kedua namanye Rozita..umur dia 46thn
yang ketiga namanye Rozidah..umur dia 40thn
yang keempat namanye Rohaida..umur dia 32thn

maka...lahirlah baby girl bongsu yg cute lg miut...
diberi nama Rozilah..iaitu saye...yg kini berumur 22 tahun...

hahahahahha
ayat budak darjah 1 punye maaaa....
ingat lg wat karangan mcm ni mase skolah rendah dulu...
tajuknye..."kakak saya"...hehehehhe
kakak2 ku sekalian...
jgn marah ek sbb display u all punye real age kat cnie..hihi..




kakak2 saye ni...smua berkaca mata...
dorang smua pakai spek sejak sekolah menengah lg...
saye sorang je yg mula rabun sejak menuntut kat UTeM ni ha...
entah efect ape x tau la...
tibe2 leh jd rabun..tu la..ngadap laptop on9 24 jam..
sape suruh..sendiri salah..huhuhuhuhu

pe2 pun...dh keturunan rabun..terima je la...
tp dgn kedegilan aku nie...still wat2 x rabon..
kdg2 je pakai spek..dlm waktu2 tertentu...
nak membace ke...
nak drive ke...
tu je la...

tp kalau nk kuar jalan2 sori k....
tolak tepi sama itu spek...argghhh belagak tol aku!!!
hishhh...tobat cepat!!!!


so..skang aku dh admit yg aku mmg rabun...bergantung pade spek...arghhh

No comments: