Saturday, October 22, 2011

kau untukku


skg jiwa kembali teringt akan novel2 aku yg aku kumpul sejak form 1 lg... bertimbun jugak la. belum termasuk org pinjam x pulang2.. hilang la... bagai2 la.... malas nk igt..huhu

so, skg aku ngah layan novel ni...




sinopsis:

Pertama kali bertemu Nurul Umairah, hati Ahmad Fuad sudah terpaut. Biarpun gadis itu sudah dimiliki, namun perasaannya tidak pernah berubah walaupun terpaksa menyembunyikan rahsia hatinya dalam-dalam.

Bila Jefri, tunang Nurul terkorban dalam kemalangan, Fuad menawarkan kasihnya. Nurul menolak kerana tidak mungkin dia mengalih perasaan pada lelaki lain dalam sekelip mata sahaja. Kebijaksanaan Fuad akhirnya meruntun tembok yang dibina Nurul. Dia akhirnya menerima Fuad tanpa mengetahui rupa-rupanya ada gadis lain sedang menagih kasih lelaki itu semula.

Apakah Fuad akan menyambung semula kasihnya bersama gadis yang tiba-tiba muncul kembali di antara mereka? Mampukah Nurul Umairah sekali lagi kecewa biarpun lelaki itulah yang memulakan percintaan mereka.




2 comments:

Chaza said...

syaza suke bace novel.rasa macam akn beli je novel nie.dah bnyk dah novel aisya sofea tu ade kat rumah.eheh.^^

missZie Aziz said...

penggemar hasil tulisan aisya sofea jugak yer..try beli n baca buku ni...best.. :)