Wednesday, March 9, 2011

CONTEST GAMBAR SAYA CANTIK


toing..toing... neno..neno..~
emergency...emergency... walawala weiiii
(gilo apo budak nie)
muahahahahahha....
( x de idea tuk mukadimah so ayat ni la yg kuar)
ngeh3


ok2... berbalik pada tajuk kita yer... actuly sblm ni ade gak join contest (tp dah lame). so, oleh kan kerana dh lame x join contest n dah di tag pula.. so, berbesar hati lah saya menjoin contest ini.... lg satu sbb aku perasan gambar aku cantik kot.. (gambar je la... in real no komen) heheheh

contest ini di tag oleh rakan seperjuangan saya..ngeh3..
cikAniswany.. tq yaaa..

erm.. contest ini plak dibuat oleh cik adik manis lagi comel+cute (ayat bodek nk menang contest nie..hik3) x lain x bukan....

CIKSYAFRINA
untuk melihat syarat2 penyertaan (klik link pada nama ok)
harap2 en3 aku nie cukup syarat la ye....



untuk memenuhi syarat nie, aku kene upload gambar before n after di edit... x la teror sgt tp untuk aku, aku puas hati..chewaahhh.. so, kepada cik adik syafrina, jgn lupe komen mengomen disini ya...muahx! hehe


(before)
-

-

-

-

-

-

-

-
(after)


opsss.. hampir terlupa.. syarat lain, kene tag 5 friend kan.. so, disini saya pilih friends yg gojes dlm edit mengedit gambo nie.. sila la ye... hehe


1. nadiah
2. puteraShahzan
3. eijaHassan
4. najwa
5. missWunny

ok... done.. dgn rasminya contest telah disertai...
bye... ^_^




4 comments:

Sam said...

semoga berjaya

Unknown said...

adik x lupe komen... hehe.. 2nd pic look nice! :) cute... tQ joint n gud luck k :)

HanisLazimAndTheShaklee said...

gud luck teman seperjuanganku..haha

missZie Aziz said...

tina: thanks bebeh.. :)

syafrina: thanks... ngeh3

anis: thanks jgkk...hehe