Thursday, November 4, 2010

mimpi engkau lagi..arghhh!!!!!


buat yg entah berapa kali..aku masih mimpikan dia... dah x terkira... mungkin bende ni akan menghantui aku seumur hidup ini.... kenapa..mengapa dan apakah bile aku mimpikan engkau tandanya engkau pun ada teringatkan aku??? arghhh..mustahil.. aku sekejap je ada dalam hidup ko... ko pun kejap je hadir dalam hidup aku....

tp...tp..nape setiap kali mimpi itu dtg.. segala yang indah2 pernah kita alami bersama dulu kembali dalam mimpi itu.... seolah2 dilakonkan semula oleh kita..arghhh...aku benci ko... nape ko ganggu aku lg walaupun dalam mimpi???!!! aku nak lupakan ko dan aku sudah pun lupakan ko.. smua yg jadi antara kita dulu aku dah buang jauh2... so..aku harap ko x dtg lagi dlm mimpi aku...haihhh..nape la aku mesti pernah kenal ko!!!????

No comments: