Wednesday, November 3, 2010

.::aku lak konvo::.

before graduate


lama giler aku x jenguk blog aku nih. giler bersawang sampai berjuntai ke lantai. da masanya aku mengemas blog aku ni, buang habuk, sapu, buang ape yg patut....sigh..penat ler...

so, bile da settle smua tu, skg aku nk cite ler pasal aku konvo 8/8/2010 aritu... pergh, skg da bulan nov..bygkan da bape bulan aku x wat entri br kat blog aku nih..urm..biar la.. bukan ramai sgt nk baca pun blog aku ni ( penah ade ke yg berminat??) ntah ler...syok sendiri kott...hahahah

okey la.. nk cite pasal konvo aku aritu, sgt special sbb ramai yg tersyg ada disisi walaupun x smua. yg penting, mak n abah tetap ade! kekasih hati lak dtg naik keta.. nk dijadikan cite, otw dia dtg, tayar keta lak pecah... cian... smpai2 jer aku tgk lenjun bj dia.. xpe.. bekorban la cket demi isteri tercinta ni..tetttt...isteri ke??? ngeeee~

pape pun, aku dapat 2 jambak bunge n teddy bear.. tu lebih dr cukup...sejambak dr abg azrul, sejambak lg dari kekasih hati... teddy bear lak dr best friend ku wani... luv u all..muahxxx!!!!

after graduate


bonda tersayang


bestfriend, wani


kekasih hati


family tersayang





No comments: