Sunday, November 8, 2009

SIAPA ENGKAU?????



kenapa susah sgt perjalann hidup nie?
aku x paham..
kenapa ade yg dengki?
kenapa ade yg x leh lihat aku bahagia..
sape engkau yg jd dalang smua ni ????

jgn berani kau tabur fitnah blkg je..
kalau berani sgt..
keluar la...
tunjuk diri kau...
wahai "perosak kebahagiaan org"
apa yg kau nak?
penah aku gangu hidup kau?
aku ade teramik milik kau ke?
kalau ye...ckp terus ngan aku..
jgn nk main kotor blkg aku...

kau tabur fitnah
crite kburukan yg kau buat..
tp kau guna identiti aku...
kau guna account ym ngan tagged aku...
x pasal2 org tduh aku bkn2!!!!

ye aku amik cos iT...
tp aku pon ade hati perut
kau igt senang2 ke nak hack accout org?
aku seter0r tu ke?
aku tau hak privercy org...
sbb aku pun ade privercy sendiri!
so, jgn nk main tuduh2 aku..
kepada kau si pembawa mulut pula...
sedar la...
aku x kenal sape kau..
tp tuhan tahu sape kau...
kau terima la padahnye nnt!

hei manusia...
busuk betol hati kau...
aku dh abis bengang ni....
aku fuck kau giler2
akan aku cr kau sampai lubang cacing...
tu sumpah aku!
( maaf smua..x niat nk ckp kasar)
huhuhuhu.....





ini lah dugaan yg maha hebat aku terima...
dugaan yg tuhan bg....
kurniakanlah aku kekuatan tuk hadapi smua ni
ya tuhan ku...ku tahu...
dugaan yg kau beri adalah setara dgn ketabahn yg kau kurniakan..
hanya kau ya Allah yg tahu kekuatan zahir dan batinku...




5 comments:

Metang Perindu Burung Walit said...

kreatif2.i like it

Mrs.AZAMIEDA said...

nape nie maksu?

missZie Aziz said...

cedih.....='(

Mrs.AZAMIEDA said...

yela...
tp nape?
cube cter?

missZie Aziz said...

nnt la kite cite pnjg....
mmg menyakitkn hati ni....
nk cite kt cni...mls nk taip...
nnt maksu cite k...muahhh...huhu