Friday, November 6, 2009

mimpiku owh nur kasih...



ni gara2 duk layan nurkasih mlm td

(sumber>>>www.tv3.com.my)
dh tension study,
layan la kjap website tv3
bkn kejap tau...
sampai 4 pg lak tu
hihi



makin best plak bile dihayati btol2 cite tu
banyak msg tersirat n tersurat
tu yg sampai terbwk2 dlm mimpi
almaklumlah...
sy ni kuat berangan ciket...hoho~

mimpi punye mimpi...
bgn pg je tgk ade jerawat seketul kuar kt dahi..
adehhh....
sibok tol la ko ni...
aku sibuk berangan....
ko lak sibuk nk enterprame kat dahi aku ek...
kalau kjap x pe...
ni berminggu2 ko nk enterprame...
sparrow dahi aku jd nye..uhuks2...

tu la...mak dh pesan..
jgn kuat berangan sgt...
nnt muka kuar jerawat
haa...amik ko...
tu r kesan dr berangan nk jd "nur kasih" mr.Remy ishak...
owh.....remy.....
i'am in love...
waaaaa...
ade gak yg jelez ni kang...hihi....

tp...mimpi tu agak sparrow cket r...
leh plak jiran sblh umah aku ni nk nyibuk masuk dlm mimpi aku
aku pon x tau pesal watak dia ade dlm mimpi aku...
siap dia kendong bwk anak dia dlm mimpi tu...
adehhh...
ni mesti gara2 smlm aku dgr dia membebel2 kt anak dia..
ha..kan ko pon terjoin dlm mimpi "nur kasih" aku...
huhuhu...
dahsat2...hihi

pe2 pun...
mimpi tu ade ending yg bgus...
mcm biasa...
mcm ending dlm movie...
"epi ever after"

wah...
nk tau pe ending nye?


anggap la pengantin pmpuan tu aku ek...hihi


erm...ni la endingnye...
x sempat nk amik pic aku ngan abg remy
cilok je pic dia ngan "nur amina" ni kat cik google...hihi
owh...bahagianya.....
doakan kami kekal ke anak cucu ek...
hissshhh...perasan tol anak pak cik Aziz ni
well.....=D



No comments: