Sunday, July 11, 2010

untuk sape kalau bukan anak....

bgn pgi2 je ari ni dh bau nasi lemak yg harum dgn daun pandan.. yea yea...pg td dapat la mkn nasi lemak air tgn mak. mlm td br je ckp2 ngan mak nk mkn nasi lemak. tgk2 bgn pg je dh bau..tu la mak... x bole dgr bile anak dia ckp nk mkn ape. terus je dia masak. pagi tu mkn same2 ngan mak..tp sian mak, mkn nasi lemak ngan timun je. sejak lepas kimo ( rawatan kanser) ni mcm2 mak x leh mkn...yg pedas2,yg masam2,yg gatal2 smua x leh. smua kne pantang. xpe la, janji mak still ade selera nk mkn. kalau x nk mkn tu yg risau.

settle je mkn, mak suh aku tukar cadar n sarung bantal dlm bilik aku tu. dh dekat 5 bulan aku x tukar. tu yg mak merungut.anak dara ape la ni...hihi. sedang berkemas2 tu, mak pun masuk bilik aku.then...tadaaaaaaaaa..... liplapliplap mate aku secare tibe2...hihi...

i got ring! yea!

mak bagi cincin dia....dh lame dh dia beli.. ntah aku dh lahir ke blum mase mak aku beli cincin tu. ade 2, 1 mak dh bg akk, so..this one aku punye la..hihi.. cincin diamond mak kate... dulu mak beli bayar ansur2..nk byr terus x mampu... mak kata mmg dulu mak rajin beli brg kemas tp bukan tuk mak tp nak bg kat anak2 bile dh besar... sblm ni mak dh bg rantai..dh dkt setahun aku pakai rantai ni... skg cincin lak mak bg.. mak kata walau x seberape tp jge la brg ni elok2... mak kata lg lps ni nk bg gelang lak... mcm mane la rupe gelang tu agaknye ye... hihi...

x kesah la mcm mane pun. janji ape yg mak bg aku terima je n for sure aku akan jge elok2. rase2 mcm nak turunkan brg2 tu kt anak aku lak nnt (kalau ade jodoh n umur panjang) wah... angan2 dah melebih ni..hihi..

pe2 pun yg penting...yg aku tau...
aku S A Y A N G mak aku sgt2!!!!!!




No comments: