Friday, January 8, 2010

...dh tiba masa dia pergi...



Tadi tgh on9 fb...tibe ma sis dtg mencelah...
kitorang chating kat fb...
tgh dlm pantang dia sempat on9 lg...
olehkan kerana dh 40 hari...
aku izinkn..hehehheh...
eh..pe aku gelak2 ni...
ni nak cite bende sedih..leh lak aku gelak2 lg...
huhuhuhuhu...

cerita bermula mcm ni...
tgh sedap2 chat ngan kakak aku..
tibe2 dia ckp...

"akak ade berita buruk nk bg tau...
mak x kasi bg tau tp akak nk bg tau jgk!!!!"

aku pon terus la tertanya2...
dlm hati tuhan je yg tahu...
berita buruk la katakan...
mcm2 dlm otak aku pikir bende buruk.

kakak aku lak main aci2 ngan aku...
leh plak dia ckp...

"x jd la nak bg tau...
mak ckp nnti ur study tergangu"

alamak haiii...x bg tau lg la hati aku nk tau
baik x yah ckp pe2 dr mula lg...
rase nk marah je aku kat kakak aku tu...

"yela2...akak bg tau...tp kamu sabar tau...
tarik nafas panjang2...fuhhhh"

dup..dap..dup..dap...
(jantung aku mmg sentiasa berdenyut)

"comel dh x de....td abah jumpa kat tgh jalan raya
perut terburai..kene langgar"

terus aku terkesima dgr berita tu....
muka comel terus dtg dlm pandangan aku...
tanpa sedar...
air mata terus mengalir keluar...
keluar...keluar...dan keluar lg...

T I D A KKKKkkkkkk!!!!!!!!!!



ni gambar lama comel...mase dia kecik lg...
skg dia dh besar..besar sgt...gemuk..
ekor dia panjang.....cantik n comel sgt
tp skg....dia dh x de.....
dh tibe mase dia pergi......
aku sedih...sedih sgt.....






lenanya comel tido sambil dipeluk debu....rindu comel...='(




2 comments:

jijie said...

alahai...sabar k..
huhu...

missZie Aziz said...

dh bnyk bwk bersbr...tp cedih jgk...='(